Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu przetargowym

14.02.2019

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA REALIZACJĘ KAMPANII INFORMACYJNO-PROMOCYJNEJ "EUROPA PEŁNA SMAKÓW - TRADYCJA I JAKOŚĆ"

 

Konsorcjum w składzie: Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej – Lider, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców I Warzyw - Spółdzielnia Osób Prawnych – Konsorcjant, zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu przetargowym mającym za zadanie wyłonić podmiot, który zrealizuje w/w kampanię informacyjno-promocyjną.

 

Ofertę należy składać na adres:

Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP

ul. Miodowa 14,

00-246 Warszawa

Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 22 marca 2019 r., o godzinie 14.00

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia znajduje się na stronie internetowej Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw

W przypadku pytań należy kontaktować się ze Stowarzyszeniem Rzeźników i Wędliniarzy RP – Liderem Konsorcjum, pod adresem e-mail: biuro.srwrp@gmail.com

 

Niniejsze zaproszenie opublikowano w dniu 14.02.2019 r.

 

Informuję, że SIWZ oraz Załącznik nr 1 do SIWZ zostały skorygowane o następujące treści:

 

W SIWZ zostało dodane słowo .... "i warzywa" w poniższym fragmencie

Przedmiotem zamówienia jest:

3.1 Opracowanie kreacji wizerunkowej kampanii promocyjno-informacyjnej pt. „Europa pełna smaków – tradycja i jakość” (dalej również jako kampania lub program) skierowanej na rynki: Japonii, Korei Południowej, Wietnamu, Chińskiej Republiki Ludowej i Hongkongu, obejmującej:

  • świeże, schłodzone lub mrożone mięso i jego przetwory, w tym świeżą, schłodzoną lub mrożoną wołowinę (m.in. karkówka, polędwica), wieprzowinę (m.in. karkówka, schab, polędwiczka, łopatka wieprzowa, szynka, golonka) oraz przetwory mięsne, a także drób wysokiej jakości, pochodzących z Unii Europejskiej;
  • świeże, przetworzone owoce i warzywa, w tym jabłka, owoce z rodzaju Vaccinium, borówka amerykańska, aronia

 

W Załączniku nr 1 w poniższym fragmencie zostało dodane słowo ....i warzyw.

CELE KAMPANII:  

Celem jest wzrost świadomości u grup docelowych na temat europejskich produktów wysokiej jakości, w tym świeżego, schłodzonego lub mrożonego mięsa i jego przetworów  z wołowiny, wieprzowiny a także drobiu wysokiej jakości oraz świeżych i przetworzonych owoców i warzyw, w tym jabłek, owoców z rodzaju Vaccinium, borówki amerykańskiej i aronii.

 

SIWZ

Załącznik nr 1 do SIWZ

Załącznik nr 2-5 do SIWZ

 

Dane Adresowe

Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy
Rzeczypospolitej Polskiej
ul. Miodowa 14
00-246 Warszawa
+48 22 6350184
507-130-369
biuro@srw.org.pl

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.